სასწრაფოდ! ვრცელდება ინფორმაცია კავკასიაში მედიკამენტებით გამოწვეული სიკვდილიანობის შესახებ!

0
342

სასწრაფოდ! top.thepo.st ავრცელებს ინფორმაციას, რომ მედიკამენტების ნაწილმა კავკასიის რეგიონებში  3-12 წლამდე ასაკის ბავშვებში სიკვდილიანობა გამოიწვია. სააგენტოს თქმით, მოწამვლა იმდენად ძლიერი იყო, რომ ბავშვების საავადმყოფომდე მიყვანაც კი ვერ მოხერხდა. ექსპერტების თქმით რეაქცია გამოიწვია წამლებმა, რომლებიც ფალსიფიცირებულია. ამ ეტაპზე მიმდინარეობს ექსპერტ-კრიმინალისტთა ჯგუფის მიერ დადგენილი მედიკამენტების აფთიაქებიდან ამოღება.

მედიკამენტები, რომლებიც არავითარ შემთხვევაში არ უნდა მისცეთ ბავშვებს მინიმუმ 1 თვე, სანამ არ მოხდება ფალსიფიცირებული წამლების ამოღება.

ამოქსაცილინი, იბუპროფენი, სუსპენზია, ალკლოფენაკი, სუმამედი, სანასოლი, ანტისეპტი, ინფლუციდი, საბავშვო პანადოლი, ინგალიპტი.

თუ მედიკამენტური მკურნალობა დაწყებული გაქვთ და შეამჩნიეთ ალერგიის ფონი, მიეცით პატარებს 0,5-1 აბი კეტოტიფენი ან 10-15 წვეთი ფენისტილი.

 ქართველი ექიმების, განსაკუთრებით კი პედიატრების თქმით, მსგავსი შემთხვევა საქართველოში არ დაფიქსირებულა, თუმცა “სიფრთხილეს თავი არ სტკივა” და წამლის შეძენის დროს კარგად დააკვირდით გამოშვების თარიღს და ფირმას.

 

წყარო: geomediatv.ge

დატოვეთ კომენტარი

დატოვეთ კომენტარი
გთხოვთ შეიყვანოთ თქვენი სახელი